مرگ

دنیای با تو

دوستش دارم...همین...


مرگ

مرگ برای من خوش است...
انگاه میتوانم هر چقدر که بخواهم تو را بنگرم...
حتی اگر خوب نباشم هم میتوانم هفته ای یکبار هم که شده تمام روز تو را داشته باشم...
بی انکه تو مرا ببینی....
بی انکه شرم کنم و یا بترسم از اینکه مبادا مرا ببینی و ترکم کنی....
میتوانم شبها که خوابیده ای، موهای براقت را نوازش کنم....
میتوانم در اینه باشم و به چشمان سیاهت خیره شوم....
و تو مرا نمیبینی ....
من یک روح خواهم بود...بی ازارتر از انی که در زندگانی ام بوده ام...
مرگ برای من خوش است...
شاید یک روز همینطور اویزان از لبه ی بالا پشت بام که خاک مرا در بر گرفته است،زمین مرا به اغوش بکشد....
یا شاید یک روز خیلی اتفاقی جلوی ماشینی بیفتم...
انگاه خشنود خواهم بود...
تو را به من خواهند داد...
شده است برای ساعتی...
شده است برای دقیقه ای..
دیگر وهم نخواهد بود...
تو هرگز مرا ندیدی...
سوختن من در فراقت را ندیدی...
جانم را داده ام تا تو را بنگرم و تو....
و تو گویی که خیالت نیست ...
خیالت نیست مرا چه شده است ....
حتی خیالت نیست من کیستم....
دیگر سخنی نیست...
مرگ برای من خوش است.....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 29 بهمن 1396برچسب:خودم,

] [ 21:47 ] [ اتنا حاجی صفر علی{علما گتسبی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه